Ignasi, no ets especial, jo també el podré canviar d'aqui a tres mesos
dimecres, 8 de juny del 2011
els Manel a llagostera
el dia 13 a llagosteraaaa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada